werkafspraken & tarief

“Als je durft te investeren in een opgeruimd thuisleven krijg je er in ieder geval ook iets onbetaalbaar moois voor terug. Een rustig opgeruimd hoofd, een ontspannen lichaam en jezelf!”

Tarief en werkafspraken
Het standaard uurtarief bedraagt € 60,-
Tijdens het intakegesprek bespreken we jouw wens. En bepalen we in overleg op basis van je wens en budget het aantal werkuren en de hoeveelheid werkafspraken, want geen enkel project organiseren @home is hetzelfde.
Het aantal werkafspraken en werkuren die nodig zijn hangt af van:
- wat jij wilt bereiken en wat je budget is
- de grootte van je ruimtes en de spullen die erin staan
- de hoeveelheid spullen waar het om gaat die je wilt organiseren
- de mate waarin je zelfstandig aan de slag wil en kan gaan
- de snelheid waarmee je beslissingen kunt nemen
In het algemeen omvat de 1e werkafspraak @home meestal minimaal 3 uur. Dit is wat je nodig hebt om in de basis het organiseren en opruimen voldoende te kunnen realiseren.
Alle investeringen ”in jezelf @home" zijn inclusief:
- het intakegesprek
- reistijd
- reiskosten/kilometervergoeding
- klein organizer materiaal: etiketten, Dymo-labels, stiften, geeltjes, elastieken, paperclips, vuilniszakken, schilders tape, ducttape, plakband etc.
- afvoeren van jouw spullen voor donatie (gelijk aan afmeting verhuisdozen)
- evaluatie & nazorg na afronding organiseren @home


Abonnement
Wil jij je huis en je spullen altijd up to date georganiseerd houden?
Dat kan met een abonnement. Hierbij kun je denken aan:
- een kleine opfrisbeurt om de puntjes weer op de i te zetten
- een herhaalopdracht of een nieuwe opdracht
- een seizoensgebonden opdracht, denk aan de zomer ↔ winter kledingwissel, het organiseren en opruimen van spullen m.b.t. feestdagen, tuin & gereedschap opslag etc.
Aantal werkafspraken en tarief in overleg.