Wat is een personal organizer?
Ik ben als personal organizer een specialist in het aanbrengen van structuur in de breedste zin van het woord.
Ik creëer orde, overzicht en rust in jouw leefomgeving zoals jij daar behoefte aan hebt.

“Het inhuren van iemand die voor jou organiseert en opruimt is een waardevolle investering in je leefomgeving, maar vooral ook in jezelf.”
Heb jij in alles overzicht thuis?
- Heb jij alle kasten en lades inhoudelijk op orde?
- Is de inhoud van jouw voorraadkast nog houdbaar en weet jij wat er bij jou achter in de keukenkastjes staat?
- Heb jij overzichtelijke ruimtes en opbergruimte?
- Verzamel je voor het gemak allerlei opslag in de kleine kamer of studeerkamer?
- Zie jij altijd weer op tegen het seizoensgebonden organiseren? (zomer ↔ winter kleding, spullen m.b.t. feestdagen, tuin & gereedschap opslag etc.).
Dit is maar een kleine greep uit alle vragen die je jezelf kunt stellen om te weten of jij thuis overzicht in alles hebt.


“Heb je helemaal geen zin, geen tijd of geen energie om zelf thuis te organizen en op te ruimen? Geef jezelf dan een personal organizer cadeau! Jij hoeft alleen de strik er af te halen, de rest doe ik voor jou!”
Als personal organizer neem ik de taak van het structureren, ordenen en opruimen van spullen of administratie bij jou thuis uit handen.
Wanneer ik bij jou thuiskom als personal organizer ga ik zelfstandig aan de slag om de klus te klaren waarbij ik rekening houd met jouw behoeftes en gevoel. Uiteraard mag je van mij een hoge mate van discretie, integriteit en betrouwbaarheid verwachten. Hiermee bied ik jou een oplossing als je zelf geen tijd, zin of motivatie hebt om je bezig te houden met het (leren) organiseren of opruimen van spullen, ruimtes of administratie.
Belangrijke opmerking over je administratie:
Ik structureer alle papieren en zorg voor een overzichtelijke administratie netjes geordend in mappen met tabbladen etc. Dit kan ook digitaal zijn door mappen aan te maken en alles op volgorde erin op te ruimen. Ik voer GEEN administratie uit, ik zorg niet voor betalingen etc.

Welke taak blijft er nog voor jou over?
Het enige wat jij nog wel dient te doen is het aan mij doorgeven welke keuzes jij maakt voor het einddoel van jouw spullen (wat mag weg of moet blijven). Jij blijft te allen tijde verantwoordelijk voor je eigen keuzes die je mij doorgeeft, want @home leven zoals jij dat wilt kan alleen door je eigen keuzes te maken! Tenslotte zijn het jouw spullen, niet de mijne.
Als je keuzes moet maken die je lastig vindt, keuzes waarbij je moet “ontspullen” zal ik je op weg helpen met ‘het loslaten’.
Bij spullen met emotionele waarde kun je een enorme belemmering voelen om überhaupt iets ervan op te ruimen. Maar je hoeft niet volledig afscheid te nemen. Je kunt een andere manier van verbinding tussen mens en zijn spullen creëren.
Mocht je nu twijfelen, omdat je wellicht schaamte voelt bij het idee om mij te benaderen en te laten zien wat je in huis hebt…
Jij hebt geen rommel, jij hebt spullen. Ik oordeel en veroordeel niet, ik ben er om ervoor te zorgen dat het overzicht waar jij naar verlangt gecreëerd wordt.

“Door de tijdwinst en de last die van je schouders valt kun jij weer het thuisgevoel beleven zoals jij het prettig vindt.”
Toch liever samen opruimen en organiseren?
Kijk dan hier voor informatie over mijn diensten als professional organizer.